Veelgestelde vragen
We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt over de proeverij of het bestelproces. Daarom hebben we de meest gestelde vragen al voor je op een rijtje gezet. Maar staat jouw vraag er helaas niet bij? Neem dan contact op met info@whiskyproeverij-limburg.nl.
Ja dat kan. Geef tijdens jouw bestelling aan in de bestelnotities dat het een cadeautje is met de naam. Dan maak ik voor jou een cadeaubon op maat die je op je eigen printer kan afdrukken op A4-formaat. Leuk envelopje eromheen en klaar!
Maar let op! Dit geldt alleen voor de whisky tastings die op dat moment aangeboden worden. Wij geven geen algemene cadeaubonnen uit.
Dan is het jammer, maar helaas. Vol = vol.
Wel kan ik je dan op een wachtlijst zetten voor het geval dat iemand uitvalt i.v.m. ziekte e.d.
Tot een week VOOR de whisky proeverij kan je jouw tickets annuleren. Neem contact op via info@whiskyproeverij-limburg.nl en vermeld hierbij je bestelnummer. Binnen 48 uur (op werkdagen) wordt het betaalde bedrag dan op je rekening teruggestort.
Hierna kunnen wij niet meer garanderen dat je jouw betaling terugkrijgt.
Ja dat kan! Geef in de bestelnotities aan dat het een cadeautje is met de naam. Dan maak ik voor jou een cadeaubon op maat die je op je eigen printer kan afdrukken op A4-formaat. Leuk envelopje eromheen en klaar!
Maar let op! Dit geldt alleen voor de whisky tastings die op dat moment aangeboden worden. Wij geven geen algemene cadeaubonnen uit.
Nee, dat is niet mogelijk. Alle proeverijen worden vooraf betaald in verband met het maximaal aantal plekken.
- Kies de proeverij uit waar je aan wilt deelnemen.
- Vul het aantal tickets in dat je wil bestellen en “klik op in winkelmand”.
- Vul je gegevens in.
- Maak gebruik van een van de betaalmethodes die worden aangeboden.
- Na betaling ontvang je jouw orderbevestiging per mail.
- Die avond zorg je dat je de bestelbevestiging kan aantonen bij binnenkomst. (Door bijvoorbeeld de mail te tonen op je mobiel.)